Nerdy penvriend of penvriendin gezocht

Hallo,

Ik ben op zoek naar een leuke en een beetje nerdy penvriend of penvriendin.

Noem me voorlopig maar Daenelia, of Dae. Online ben ik al heel wat jaren onder deze nicknaam bekend, en voor veel van mijn online vrienden ben ik offline dan ook Dae.
Ik woon in Noord-Holland, ben boven de 40 en woon samen met mijn gozer en 3 huisdieren in een huis wat we langzaam opknappen. Er is aardig wat achterstallig onderhoud, maar het wordt ons paleisje.

We hebben 2 katten (uit het asiel) en een hondje, als pup bij een leuk gezin weggehaald. Onze huisdieren zijn echt een focus voor ons. Dus als je van dieren anekdotes houdt, ben je bij mij aan het juiste adres.

Mijn hobby's zijn divers: ik houd van lezen, schrijven, films kijken en ben ook nog eens bezig met een poppenhuis in te richten.

Verder ben ik, net als mijn gozer, groot science fiction liefhebber. Met name Star Trek, maar ook Stargate, Isaac Asimov, The Martian en Red Dwarf. Ook lees ik veel fantasy. Ik houd dan weer minder van wat ze nu YA (young adult) noemen.

Een andere nerdy hobby die ik met mijn gozer deel is: bordspellen en kaartspellen. Of spellen in het algemeen. We spelen zelfs Dungeons & Dragons.

Het lijkt me leuk om mooie brieven uit te wisselen. Mooi, in de zin van leuk geschreven, maar ook mooi in de zin van 'stickers, briefpapier, uitbundige enveloppen!'. Want creatief ben ik dan ook wel weer!

Voor mij mag een penvriend(in) ook van heel andere dingen houden, want het lijkt me ook leuk om met iemand te pennen die een heel ander leven heeft! Als je maar van schrijven houdt, en van iemand die een eerlijke mening graag deelt, op een beleefde manier.

Stuur me maar een PM, of laat een berichtje achter op miijn profiel. Of reageer in deze discussie.